Питання та відповіді Всі питання
Як оформити бронювання автобусного квитка на сайті KoloBus?

Для того, щоб купити білет на автобус, вам потрібно перейти на головну сторінку KoloBus.com.ua та у пошуковій формі заповнити наступні дані:
- місто відправлення;
- місто прибуття;
- дату відправлення;
- кількість осіб;
та натиснути кнопку «Пошук».

Після завантаження всіх можливих варіантів, потрібно обрати той рейс, який вам підходить та натиснути кнопку «Забронювати». На наступній сторінці слід заповнити дані всіх пасажирів, обрати, за необхідності, знижку чи написати примітку до квитка. Потім варто внести контактну інформацію для подальшого звʼязку. Оберіть варіант оплати квитка та натисніть кнопку «Забронювати». .

Що значає «готівкою при посадці» і «карткою онлайн»?

«Напис «Готівкою при посадці» свідчить про те, що бронювання здійснюється безкоштовно з можливістю його оплати готівкою безпосередньо водію під час посадки в автобус. «Карткою онлайн» – означає покупку білету шляхом онлайн-оплати на сайті через безпечне шифроване зʼєднання.

Як отримати свої заброньовані квитки?

Після того, як ви натиснули кнопку «Забронювати», вас буде перенаправлено на сторінку, де можна завантажити квитки. Для цього натисніть на кнопку з красномовною назвою «Завантажити квитки». Слід зазначити, що білети також будуть надіслані на електронну пошту, яку користувач вказав під час бронювання. Окрім цього, завантажити квитки можна в особистому кабінеті на сайті, зареєструвавшись з використанням номеру мобільного, на який здійснювали бронювання.

Чи можна бронювати квиток у день відправлення?


Так, можна бронювати квиток у день відправлення. Ваше бронювання буде автоматично передане перевізнику у будь-який час доби.

Під час пошуку на сайті відобразилися одинакові квитки із різною годиною прибуття або вартістю

Так, таке можливо. Ми співпрацюємо з перевізниками напряму та іншими інтегрованими системами бронювання, тому в результатах пошуку можуть відображатися два або більше рейсів, що відправляються в один і той же час, з одного і того ж місця, але з різною вартістю квитка чи часом прибуття. Ви можете вибрати будь-який рейс, який вам підходить.

Чи потрібно купувати квиток для дитини?

Так, обовʼязково потрібно купувати квиток для дитини незалежно від віку. Кожен перевізник визначає індивідуальні умови перевезення дітей та знижки. Ви можете обрати дитячий тариф по віку із варіантів, які доступні під час бронювання. Також ви можете звернутися до нашої служби підтримки для детальної консультації.

Чи потрібно купувати квиток для тварини?

Можливість перевезення тварин визначається кожним перевізником індивідуально. Є перевізники які перевозять тварин, а є, які не передбачають такої послуги. Дізнатися потрібну інформацію можна, розкривши вкладку «деталі» в карточці рейсу під час пошуку. Ви також можете задати всі питання, що цікавлять, нашій службі підтримки. Для цього просто зателефонуйте нам чи напишіть у Viber або Telegram. Про особливості транспортування тварин варто дізнатися заздалегідь, перш ніж купити квиток на уподобаний рейс, адже перевезення домашніх улюбленців нерідко здійснюється за додаткову оплату. Можливо доведеться замовити білет за стандартною вартістю чи ціною зі знижкою.

Чи є знижки на бронювання квитків в обидва боки?

Так. На деякі рейси діють знижки на зворотний рейс. Дані знижки діють при купівлі квитків з повною оплатою туди і назад одним замовленням, на одного і того ж пасажира. Такі квитки мають бути оплачені завчасно. Для бронювання та уточнення такої можливості будь ласка зверніться до нашої служби підтримки.

Чи потрібно викуповувати квиток у касі автовокзалу?

Ні, квитки заброньовані на сайті KoloBus із оплатою при посадці не потребують викупу в касі, адже ваше місце вже заброньовано, та безпосередньо в перевізника. Цього бронювання не буде в касі, а повторна покупка лише продублює замовлення, що спричинить незручності. Оплачувати квиток слід лише водію під час посадки в транспортний засіб.

Чи гарантує «бронювання» мені місце в автобусі?


Так! Наша система інтегрована з системами всіх перевізників. Бронювання одразу потрапляє до конкретного перевізника та фіксується. В разі будь-яких змін наша служба підтримки обовʼязково завчасно звʼяжеться із вами.

Як дізнатися чи бронювання прийняли?

Ваше бронювання після його відправлення автоматично потрапляє до перевізника. Наша служба підтримки додатково звʼяжеться із вами в робочий час, щоб підтвердити його та за потреби надати додаткову інформацію.

Чи необхідно друкувати білет?

Квиток не потрібно друкувати. Достатньо мати його електронну версію на електронній пошті чи в будь-якому месенджері та показати під час посадки, використовуючи для цього телефон або інший пристрій. Немає потреби в зайвих маніпуляціях, адже ваше бронювання одразу передається перевізнику.

У квитку не вказано місце в автобусу. Це нормально?

Так, адже зараз більшість перевізників здійснює рейси із вільною посадкою. Вільна посадка означає, що ваше місце на рейсі гарантоване, проте перевізник не закріплює конкретних місць за пасажиром. Місце уточнюється при посадці в автобус та зазвичай обирається пасажиром із числа вільних.

Якщо я допустив помилку у прізвищі чи імені? Що робити?

Якщо у вашому квитку ви виявили помилку, звʼяжіться з нашою службою підтримки та повідомте про вашу проблему. Проте, не варто хвилюватися. В бронюванні допускається до 3-х помилок. Неточність в прізвищі та імені у квитку не впливає на перетин кордону.

Як зімнити дату або час відправлення?

Щоб змінити дату та/або час відправлення у бронюванні вам необхідно звернутися до нашої служби підтримки зателефонувавши нам або написавши у Viber чи Telegram. Ми допоможемо вам внести зміни у бронювання та надішлемо нові квитки.

Чому мені кажуть сплатити за 1 квиток, якщо бронювання безкоштовне?


При бронюванні від чотирьох квитків та більше, перевізник вимагає оплату одного квитка, як гарантію наявності місця для пасажира на рейсі. У разі потреби, менеджер служби підтримки надасть вам детальну інформацію. Окрім того, в «пікові» дати, коли попит на автобусні квитки суттєво зростає, перевізники також можуть встановлювати оплату за бронювання, адже це гарантує явку на рейс та максимальне завантаження автобуса.

Як скасувати своє бронювання?

Скасувати своє бронювання ви можете наступними шляхами:
- в особистому кабінеті на сайті в розділі «Мої поїздки»
- у листі, що надійшов при бронюванні квитків
В обох випадках слід знайти на натиснути кнопку «Скасувати квиток».

Також скасувати квиток можна звернувшись до нашої служби підтримки.

Мій рейс скасували, що робити?

В разі скасування рейсу перевізником ми одразу звʼязуємося із пасажиром та інформуємо його про це завчасно. Якщо ваше бронювання було оплачене, то кошти повернуться на вашу картку з якої була оплата. Також наша служба підтримки оперативно допоможе вам підібрати альтернативний рейс за вашим маршрутом.

Які умови повернення коштів за оплачене бронювання?


Умови повернення оплачених бронювань визначається кожним перевізником індивідуально. Дані умови прописані в детальній інформації у кожному рейсі. Залежно від залишку часу до від'їзду, встановлюється ставка утримання по квитку - сума, яка утримується з пасажира при поверненні квитка.

Яка адреса і час відправлення мого рейсу?

Адреса та час відправлення вказані у вашому бронюванні та у квитку. Уважно ознайомтеся із даною інформацією.

Коли починається посадка в автобус?

Посадка в автобус зазвичай починається за 10 хвилин до відправлення. Ми рекомендуємо прибувати мінімум за 20 хвилин до відправлення автобуса, зазначеного у вашому бронюванні.

Чи прибувають автобуси вчасно?

На нашому сайті вказаний час прибуття, отриманий із затвердженого перевізником розкладу рейсу. Проте, зверніть увагу на те, що можливі відхилення від графіка руху можуть бути присутніми через ремонт на дорозі або затор, несприятливі погодні умови чи затримки на митниці (під час перетину державних кордонів), непередбаченої несправності транспортного засобу. Дані випадки виникають через фактори, які абсолютно не залежать від перевізника. Враховуючи це, якщо плануєте зустріч чи пересадку на інший транспортний засіб, наприклад, літак, розрахуйте час із суттєвим його запасом.

Як я дізнаюся дані та номер автобуса, платформи?

За добу до виїзду наша служба підтримки самостійно надасть вам усю необхідну інформацію для поїздки: номер, фото автобуса, платформу та за наявності контакти водіїв. 

Скільки можна мати багажу?

Кожен перевізник має свої правила перевезення багажу. Зазвичай це 1 валіза та ручна поклажа. Щоб дізнатися більш детально, зателефонуйте чи напишіть до нашої служби підтримки. Ця ж інформація, як і інші актуальні дані, буде зазначена у вашому бронюванні.

Якщо у мене є додатковий багаж?

Перевезення додаткового багажу, дозволено лише за наявності вільного місця у багажному відділі автобуса. Кожен перевізник встановлює свою оплату за додаткове місце багажу. Вільне місце в багажному відділенні визначає водій при посадці, беручи до уваги загальну кількість пасажирів в автобусі, розподіл по містах і інші фактори.

Як дізнатися чи рейс прямий чи з пересадкою?

В деталях кожного рейсу вказана інформація про прямий рейс чи можливу пересадку. На нашому сайті опубліковані рейси лише із організованими пересадками, якщо вони присутні. Це означає, що пересадка здійснюється організовано від перевізника на одному автовокзалі в інший транспортний засіб. Вам не потрібно самостійно шукати ваш транспортний засіб, водій або супроводжуючий нададуть вам всю інформацію і пересадять вас на наступний рейс.

Що робити, якщо я запізнююся на рейс?

В разі, якщо ви запізнюєтеся на автобус, слід негайно повідомити нашу службу підтримки про це. Ми зможемо звʼязатися з перевізником та повідомити його про це і проінформувати вас де саме на даний момент знаходиться автобус та за можливості попросити його зачекати вас. Ми рекомендуємо прибувати на посадку мінімум за 20 хвилин до відправлення автобуса.

Всі питання




Квитки на автобус онлайн на сайті KoloBus


Мрієте подорожувати? KoloBus пропонує вам найпопулярніші автобусні маршрути, серед яких обов’язково знайдеться ваш ідеальний варіант. Ціна на квитки дозволить обрати бюджетну подорож для поїздки на роботу чи на відпочинок. З якою б метою ви не бронювали білети, поїздка буде приємною та безтурботною, адже її забезпечать:

- надійне автобусне сполучення;

- комфортабельний та сучасний транспорт;

- розклад руху, що відповідає дійсності.


Замовити білет на KoloBus – це дуже просто. Не має значення, чи бронюєте ви свою поїздку заздалегідь, чи вирішили купити квитки на автобус в останню мить, вистачить всього декількох хвилин, щоб здійснити бронювання. Сучасні технології дозволяють обійтися без паперових носіїв. Якщо пасажир вибрав оплату при посадці, то він розрахується готівкою в автобусі. Якщо в він віддав перевагу онлайн-розрахункам, то може перерахувати кошти, скориставшись банкінгом та завантажити свій квиток на телефон, щоб продемонструвати його в електронному вигляді.

KoloBus – зручний сервіс для безкоштовного бронювання


Плануєте поїхати за кордон? Витрати часу для поїздки на галасливий автовокзал виглядають геть недоцільними. Добре, що є інтернет, тож купити білет на рейс простіше простого. Це навіть краще, адже таким чином можна дізнатися максимум інформації про майбутню поїздку, а не про лише про автостанцію – місце кінцевої зупинки. Онлайн-каса KoloBus – ваша можливість безкоштовно забронювати квиток з можливістю викупу його зручним способом. Після оформлення броні, система автоматично закріплює за вами місце в автобусі.

Інформації на сайті більш ніж достатньо, щоб здійснити правильний вибір. Ознайомтеся з пропозиціями від перевізників, які є актуальними на бажану дату відправки автобуса. На що звернути увагу:

- на ціну квитка та наявність знижок;

- на точку відправки та прибуття;

- на можливість перевезення тварин та вимоги до багажу;

- на рівень комфорту й список додаткових послуг.

Сучасні автобуси створені для того, щоб кожен пасажир міг замовити квиток на поїздку, яка принесе йому максимум задоволення. Зручні сидіння та вай-фай дозволять відпочити, а можливо й попрацювати під час руху. Завдяки розеткам, ви зможете підзарядити свої гаджети, а наявність туалету та на напоїв залишать якнайкраще враження від отриманого сервісу.

Онлайн-каса співпрацює тільки з легальними перевізниками. Ми турбуємося про безпеку вашої подорожі. Наш сервіс дозволяє отримати вичерпну інформацію про рейси та маршрути і, самостійно чи з допомогою менеджера підібрати поїздку, яка матиме оптимальну ціну та тривалість. Достатньо лише декількох хвилин, щоб купити квиток, уникнувши тривалих черг біля каси автовокзалу. Ми завжди на зв’язку й готові надати вам свою підтримку!